محتوای مقاله
آگاهی سردبیر از موضوع برای تفسیر گزارش «تأیید شباهت» و تعیین اینکه آیا دلایلی برای نگرانی وجود دارد یا نه، حیاتی است. موفق به استناد به منبع دانش در دسترس عموم است که در ادبیات مورد مطالعه نیست. مانند مقالات روزنامه، منابعی مانند کتاب، صفحات وب، وبلاگ ها، سخنرانی ها، و مخاطبین شخصی در صورتی که اطلاعات منحصر به فردی در مورد نسخه خطی شما کمک کرده اند، باید تغییر مسیر داده شوند. سیاست (راه هایی برای جلوگیری از تقلب و چگونگی نمایندگی کار دیگران مورد استفاده در کار شما) باید متشکل از قوانین حاکم بر کار دیگران باشد.
بیشتر منابع یکپارچگی دانشگاهی را پایه و اساس زندگی دانشگاهی تعریف می کنند. این گونه است که شما در یک محیط دانشگاهی در هنگام انجام تحقیقات، نوشتن کاغذ، یا ایجاد یک پروژه رفتار می کنید. پنج ارزش برتر در این فرایند دانشگاهی صداقت، اعتماد، احترام، انصاف و مسئولیت هستند. سرقت علمی جنبه ای از یکپارچگی دانشگاهی است که در آن استفاده از ایده ها، کلمات، تئوری ها، تصویرسازی ها، نقاشی ها، نظرات یا حقایق، بدون دادن اعتبار، نادرست است. عطفیتین با ترسیم قابلیت های جستجوی اینترنتی و همچنین پایگاه داده ای از اسناد کالج، گزارشی به دانشجویان و استادان می دهد که بخش هایی از یک وظیفه را برجسته می کند که کار اصلی نیست و بنابراین می تواند سرقت علمی باشد. ایده این است که دانش آموزان این فرصت را دارند که برگردند و مطمئن شوند که برای هر بخش از کار که می تواند در جای دیگری نشان داده شود، نقل قول های مناسبی کرده اند.
در آینده نزدیک تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه می تواند تأثیر مثبتی بر روی عمل علمی خوب داشته باشد. نقل قول به طور مستقیم از یک منبع بدون استفاده از علائم نقل قول و به اندازه کافی به رسمیت شناختن منبع. «منابع» شامل کتاب ها، مجلات، روزنامه ها، روزنامه ها، مقالات روزنامه ها، صفحات وب، سخنرانی ها، یادداشت ها، پیام ها، فیلم ها و متون موسیقایی است. در برخی موارد حتی یک کلمه، اگر مشخص باشد، سرقت علمی را تشکیل می دهد اگر به درستی با علائم نقل قول و نوعی استناد نسبت داده نشده باشد. بیشتر نتایج سرقت علمی پس از تشخیص تکرار رخ می دهد، اما نتایج شخصی با وجود هر گونه مشارکت خارجی رخ می دهد.
همانند یاب
با این حال دانش آموزان هر سال به اتهام استفاده نادرست از منابع در کار مدرسه خود به هیئت های انضباطی موسسات خود ارائه می شوند. با این حال، عمل سرقت علمی با استفاده از جایگزین های کلمه کافی برای برنامه تشخیص لغزش شناخته شده به عنوان rogeting. روگت به سرعت تکامل یافته است چرا که دانشجویان و دانشگاهیان اخلاقی سازمان ملل متحد به دنبال ماندن در صدر برنامه های افشاگری هستند. پارک مهارت های تحصیلی دانش آموزان (مهارت های تحقیق و نوشتن، نحوه نقل قول و غیره) را دلیل دیگری برای سرقت علمی ذکر کرد.
همچنین به یاد داشته باشید که دانشگاه ها به پایگاه داده های مقاله خصوصی دسترسی دارند که به آنها منابع بالقوه بیشتری می دهد تا کار شما را با آن مقایسه کنند. استراتژی های مورد استفاده دانشکده برای تشخیص سرقت علمی شامل خواندن دقیق کار دانشجویان، با در نظر گرفتن مغایرت در نوشتن دانشجو، خطاهای نقل قول، و ارائه آموزش برای جلوگیری از سرقت علمی دانشجویی است. مشخص شد که بخش زیادی از معلمان از روش های تشخیص مانند نرم افزار تطبیق متن استفاده نمی کنند. چندین تلاش دیگر برای تشخیص سرقت علمی با خواندن مقالات به طور خاص ثابت مدت برای سرقت ادبی، در حالی که روش اخیر ممکن است در تشخیص سرقت علمی – به ویژه هنگامی که سرقت علمی از منابع ناشناخته نیاز به تشخیص دارد- چندان مؤثر ن باشد.
سرقت ادبی در مقاله
یک سیاست سرقت علمی موثر باید نمونه ها یا منابعی را برای نمونه هایی از چگونگی استناد وب سایت ها و کار نویسنده در هنگام استفاده از مواد در وظایف شما ارائه دهد. شما بیشتر در مورد سرقت علمی و استناد به منابع در این کتاب درسی یاد بگیرند. این سند در مورد معرفی مداخله ای که برای بهبود مهارت های نوشتن دانشگاهی دانش آموزان، کاهش سطح سرقت علمی و ارائه ابزاری برای کمک به تشخیص تقلب در قراردادها با گرفتن «اثر انگشت» نمونه نوشتن طراحی شده است، بحث می کند. اگرچه شناسایی متنی که در حال حاضر در پایگاه داده خود قرار دارد برای راه حل های نرم افزاری بسیار آسان است، اما قابلیت نرم افزار فعلی هنوز به اندازه کافی پیشرفته نیست تا پیچیدگی تقلب قراردادی را تشخیص دهد (کاکونن و موزگووی ۲۰۱۰؛ موزگووی و غیره ۲۰۱۰). با پیشرفت در تکنیک هایی مانند یادگیری عمیق، شبکه های عصبی و محاسبات کوانتومی توسعه می یابند و برای استفاده در آموزش عالی در دسترس قرار می گیرند، می توان این مشکلات را کاهش داد.
نرم افزار همانندجو
با این حال معلمان و دیگر مدیران نمی توانند بین سرقت علمی عمدی و اتفاقی تمایز قائل شوند. با این حال، ما می خواهیم توجه را به تفاوت درک شده جلب کنیم که نشان دهنده آگاهی از عوامل مؤثر بر جعل هویت عوامل معلمان، مهارت های تحصیلی، غرور و فشار است. تفاوت درک شده بین دانش آموزان یکی از ابعاد اجتماعی است، و ابزاری برای ترویج انگیزه واقعی مطالعه و جهت درست بدون راه حل های عاطفی اخلاقی است. در همه این ها هدایت و آموزش دانش آموزان از ابتدای آموزش به همراه فناوری اطلاعات منطقی است، در حالی که افراد مسئولی را می سازد که فناوری و اینترنت را به عنوان ابزاری منفی برای یادگیری و موفقیت نپذیرند، بلکه به آنها در تصمیم گیری و تصمیم گیری به شیوه درست کمک کنند.
اصلاح همانندی پایان نامه
با توجه به مداخلاتی که می تواند به مبارزه با سرقت علمی کمک کند، گزینه های متعددی در ادبیات مربوطه پیشنهاد شد. سوتو و همکارانش، لوین و پازدرنیک شواهد روشنی از کاهش سرقت علمی پس از طیفی از ابتکارات از جمله واحدهای آموزش سازمان یافته، اجرای سیاست، افزایش سرقت علمی با الزام دانش آموزان به ارائه پیش نویس ها، و اطمینان از وجود پیامدهایی برای سرقت علمی ارائه می دهند. ترس از پیامدهای تصرف آن ها بر سرقت علمی نیز ثابت کرده است که بازدارنده ای قوی برای سرقت علمی توسط بنت است. آمیگود و لنکستر نیز مشخص می کنند که در برخی موارد عنوانی در خرید خدمات تقلب قراردادی به وجود می آورد، اگرچه مشخص نشده است که چگونه این کار را انجام دهد. نویسندگان پیشنهاد می کنند که در نهایت کاهش تقلب قراردادی باید به جای تلاش برای جلوگیری از وقوع آن در درجه اول بر افشاگری تمرکز کند.
بیشتر پرونده های سرقت علمی در این مرحله حل و فصل می شوند و تمام مجازات های ثبت شده. اگر پس از این مرحله نگرانی هایی در مورد تقلب دانشجویان بالقوه در قراردادها وجود داشته باشد، ملزم به حضور در کمیته سوء رفتار دانشگاهی و شرکت در درخواست های خود در حضور یک کارشناس در این باره و کارشناس سوء رفتار هستند. سپس اگر این کمیته تردیدهای باقی مانده ای در مورد تقلب در قرارداد داشته باشد، پرونده به جدی ترین کمیته مصاحبه دانشجویی دانشگاه بالا گرفته است. این هیئت تصمیم نهایی را در مورد اینکه آیا تقلب قراردادی رخ داده است یا نه اتخاذ خواهد کرد و از طیف گسترده ای از منابع شواهد برای تصمیم گیری نهایی خود استفاده خواهد کرد. این نمونه ها شامل نمونه های کتبی به دست آمده در طول آزمون AEM، داده های اعضای هیئت علمی مربوطه، علائم قبلی دریافتی از دانشجو، نتایج اولیه زندگی و سوالات اضافی است که کمیته ممکن است از دانشجو بپرسد. از آنجا که مجازات معمولی برای دانشجویی که مشخص شد از هر گونه خدمات تقلب قراردادی استفاده کرده است، اعطای آن ها نیست، مسئولیت دانشگاه ارائه شواهد منطقی بدون ابهام در آن موارد است که در این صورت هیچ تصمیمی تنها بر اساس مقایسه اثر انگشت با بخشی از کار ارائه شده گرفته نمی شود.
سرقت علمی مقاله
اگرچه این ابزار از پایگاه داده جستجوی مشابه Turnitin استفاده می کند، اما تفاوت های اصلی این است که WriteCheck سرقت علمی بالقوه ناخواسته را شناسایی می کند، هیچ منبع تطبیقی پیدا نمی کند، و اسناد WriteCheck به پایگاه داده دانشجویی اسناد اضافه نمی شوند. قطعا ً مدتی در صنعت و حرفه هایی وجود دارد که اصالت و تألیف در آن مهم نیست و مناسب است که حرف های خارجی را بدون نقل قول بگیریم. (به عنوان مثال، مجری می تواند متن یک طرح عمل را بدون انتظار استناد به منبع کپی کند، یا وکیل می تواند زبانی را از قراردادی به قرارداد دیگر کپی کند.) با این حال، حتی اگر چنین حرفه ای را تمرین می کنید، دانش آموزی هستید که هنوز در حال مطالعه پیشه وری هستید. هر چه کنوانسیون ها در «دنیای واقعی» اشتغال، در دنیای واقعی تدریس و یادگیری، انتظار می رود که نوشته خودتان را بسازید و از سرقت علمی اجتناب کنید، مهم نیست که در چه کلاسی هستید. در دنیای دانشگاهی، سرقت علمی توسط دانشجویان عموماً جرم بسیار جدی محسوب می شود که می تواند منجر به مجازات هایی مانند عدم ارزیابی وظیفه خاص یا کل دوره یا حتی اخراج از نهاد شود. جدیت که نهادهای دانشگاهی با آن با سرقت علمی دانشجویی سر و کار دارند را می توان با تشخیص اینکه دانشجویان ممکن است به طور کامل نفهمند سرقت علمی است، کاهش داد.
iranpaper